Edzések

PowerBuilder Training System

E kurzus célja, hogy az izmosodni vágyók számára egy, a hagyományos konditermi edzéseknél jobb alternatívát biztosítson. Amit ígérünk: izomtömeg- és erőnövelés testazonos módszerekkel, sérülésmegelőzés, mozgás tanítás, csapatszellem. Edzéseink fél-privát keretek között kerülnek lebonyolításra, mely 4-6 fő egyidejű edzését jelenti - így a csapat minden tagja kiemelt figyelmet tud kapni.

 

Nem titok, miért jársz edzőterembe: izmosodni szeretnél. Azonban tekints vissza az elmúlt egy évre és tedd fel magadnak a kérdést: "annyit fejlődtem, amennyit szerettem volna"
 
Ha a válasz igen: gratulálunk, ne is olvass tovább, folytatsd az edzéseid úgy, ahogyan eddig. 
 
De ha a válasz nem, akkor fel kell tegyük a kellemetlen kérdést: Vajon miért nem érted el a céljaid? Pedig nagyjából követted azokat a tanácsokat, melyeket kaptál. Netről és a haveroktól, meg a terembe járó legizmosabb arctól is kaptál egy csomó tippet... és pont itt a baj. Ezek az információk vagy helyesek, vagy nem, tehát amikor ezekre hallgatsz, akkor a véletlenre bízod azt, hogy lesz-e értelme annak a heti 4-6 óra edzőteremben töltött időnek és annak a többezer forintnak, amit a terembérletre és a tápkiegekre költesz. Szükséged van tehát egy edzőre és egy általa képviselt olyan rendszerre, amely bizonyítottan képes téged elvinni a céljaidhoz...
 
Ez a PowerBuilder Training System.
 
Amit edzéseinken garantálunk:

- Izomtömeg-növelés, az erő növelésével. Tudtad, hogy a nagy Arnold testépítő karrierjét erőemelőként és súlyemelőként kezdte? Bizony, évekig az erő növelése volt számára az egyetlen cél és ezek voltak azok az évek, amelyek alatt testépítő izomtömegének nagy részét felépítette - utána már csak alakítgatnia, formálnia kellett egy kicsit magát. Ő (és még sok társa) tudta, hogy az izomépítés leghatásosabb eszközei a nagy súlyos alapgyakorlatok, nem pedig a magas ismétlésszámú koncentrált bicepszgyakorlat. Te miért mégis az utóbbira fekteted a nagyobb hangsúlyt? Ja igen, mert a neten ezt olvastad.

- Mozgás tanítás, sérülésmegelőzés. A nagy súlyos alapgyakorlatokkal gyorsan tudsz izmot pakolni magadra, de ha már első alkalommal megsérsz tőlük, akkor az egy kissés nehézkes történet lesz. Edzéseinken a fő hangsúlyt a mozgások helyes kivitelezésének megtanítására, valamint a test problémáinak korrekciójára helyezzük, ezzel biztosítjuk azt, hogy mindenki a saját jelenlegi képességeinek, adottságainak megfelelően legyen képes terhelni magát sérülésmentesen, de hatékonyan.

- Maximális egyéni odafigyelés. Az edzések 4-6 fős kis csoportokban zajlanak, de nem egy csoportként kezelünk Titeket, hanem különálló személyekként, akiknek mind-mind másra van szükségük... így egyaránt előfordulhat, hogy négyen négyféle gyakorlatot csináltok és az is, hogy mindannyian ugyanazt.

- Pörgős edzések, jó hangulatban. Azt sem szeretnénk, ha két emelet lépcsőzés után levegő után kapkodva esnél össze, ezért edzésprogramunkban az állóképességet fejlesztő blokkokkal is fogsz találkozni, de nem futunk körbe-körbe (mert az szívás), hanem szánhúzásra, komplexekre és hasoló nyalánkságokra számíthatsz!


Itt a helyed köztünk, jelentkezz!