Hírek

Forging Elite Fitness

2015.08.25
Új kezdő Cross training csoporotok indulnak, most tudsz csatlakozni az elithez

Kezdő Cross training kurzusainkra várjuk mindazokat, akik szeretnének betekintést nyerni ebbe a sportágba, és az alapokat egy sikeres versenyzőtől tanulni.

Mint minden sportban, itt is fontos az edzések tökéletes felépítése: Eleddig bevált tervezési stratégiánk alapján, nyolc hetes ciklusokra bontottuk a kurzusok felépítését. Az első nyolc héten a vendég elsőként az alap technikai formákat, és mozgásokat sajátítja el. Ügyelve ezzel arra, hogy a későbbiekben nagyobb eséllyel kerüljék el a sérülések, illetve sokkal eredményesebben tudja űzni a választott mozgásformát. Ezt követően az alábbi rendszerben építi fel Tomi a lépcsőket:

Kezdő csoport: Főleg mozgástanulásos fázis, hangsúly a funkcionális edzés eszközök használatán van, valamint az alapvető elemi mozgások megtanulásán (futás, ugrás, mászás, guggolás stb),és az erőemelés három gyakorlatának elsajátításán. Az edzés technikai, mozgástanulásos részét mindig metabolikus kondicionálás (WOD) követi.

Haladó csoport: Az előző szakaszban elsajátított tudásra építkezve halad tovább a súlyemelés centrikus irányba, illetve haladóbb gimnasztika gyakorlatok felé ( HSPU, T2B, C2B stb). Az erősítő edzést kivéve minden edzés végén metabolikus kondicionálással záródik az edzés aktív szakasza.

Elit vagy versenyzői csoport: Itt azok a vendégek csatlakoznak, akiknek versenyzői ambícióik vannak, vagy versenyzői szintű felkészítésre vágynak a továbbiakban. Ebben a fázisban az edzés felépítése eltér az előző kettőtől. A hangsúlyt a három energianyerési útvonal külön edzése kapja (laktacid, alaktacid, aerob).

Kurzusaink Plesó Tamás és Horváth György vezetésével rajtolnak.

Várunk mindenkit, aki szereti a kihívásokat, és aki szeretné megtalálni, és szép lassan egyre jobban kitolni a határait, akár erő-, akár állóképesség tekintetében.

Az órák időpontjairól itt tájékozodhatsz: Órarend

Partnereink

All You Can Move Webfejlesztés: DropBy Digital