Hírek

THOR 2. – Edzések, óratípusok

2015.03.03
Az elmúlt két év munkájával elértük azt, hogy a funkcionális edzések piacán a THOR GYM név garanciát jelent. Garanciát arra, hogy aki a vendégünk lesz, az nem csak egy edzőterembe járhat, és eszközhasználatra jogosult. Ennél sokkal többet kap: Olyan teljes körű, és sikeres programok közül választhat, amik által nem csak a folyamatos fejlődése és egészsége is garantált.

Egy olyan rendszert dolgoztunk ki, amivel biztosan eléred céljaid. Ha most kezded és nem tudod, hogy hol indulj el, akkor segítünk , de ha már több éve edzel, akkor nem kell beállnod a kezdőkhöz és olyan feladatokat gyakorolni ami a könyöködön jön ki.

A rendszer nagyon egyszerű:

1 LÉPÉS: ÁLLAPOTFELMÉRÉS
-    az első találkozásunk alkalmával előre egyeztetett időpontra fogsz jönni. Már várni fogunk és egy állapotfelmérés során megnézzük az erősségeidet és gyengeségeidet, (izomegyensúly meghatározása, szimmetria vizsgálat, mobilizáció ellenőrzés, eszköz- és mozgás technikák ismerete). Majd átbeszéljük, hogy milyen céljaid vannak. Ezek alapján javasolni fogunk egy csoportot, amely a legjobban szolgálja a fejlődésed.

2. LÉPÉS: CSOPORT KIVÁLASZTÁSA


THOR BEAVATÁS

Ezt a bevezető kurzust azok számára hoztuk létre, akik az edzéstervezésben és eszközeink használatában kevés jártassággal bírnak. Célunk az erőfejlesztés, a testtudat, koordináció és a kondíció javítása. A résztvevők két hónap alatt elsajátítják az eszközök biztonságos használatát, valamint bepillantást nyernek az edzéstervezésbe is, annak érdekében, hogy a későbbiekben önállóan, saját edzéstervet is összeállíthassanak

EZ ÉRDEKEL


ATHLETIC BODY


A Thor beavatásban megtanult ismeretek bővítése, ismétlése. Az atléta ekkor már ismeri az alapgyakorlatokat, biztonságosan használja a terem eszközeinek többségét, akár önállóan is. Ezt a tudást mélyítjük el ebben a kurzusban, amely az előző óratípus meghosszabbítása, messzemenően arra épül.

EZ ÉRDEKEL


UST

Itt a hangsúly az erőn, kondicionáláson, és az erő-állóképesség fejlesztésén van. A biztonsággal használt eszközök és megfelelően elsajátított gyakorlatok itt jól felépített intervallum- vagy köredzésekké, embert próbáló komplexek. Ez messzemenően fokozza az anyagcserét, megdolgozza a kardiovaszkuláris rendszert és az oxigénfelvevő rendszert.

EZ ÉRDEKEL


CROSSFIT ROOKIE

Ebben a csoportban a Crossfit edzésrendszer alap mozgásainak megtanulását célozzuk meg. Főszerepben a gimnasztika és torna elemek. Minden edzés alkalmával más terhelést kap az idegrendszer. Az edzések során az atléták, progresszívan felépített sémák alapján tanulják meg a mozgások helyes kivitelezését.


CROSSFIT PRO

A korábban már megtanult alapok felhasználásával olyan napi feladatsorok teljesítése a cél amely komlexen fejleszti képességeinket.

EZ ÉRDEKEL


POWERBUILDER TRAINING SYSTEM

E kurzus célja, hogy az izmosodni vágyók számára egy, a hagyományos konditermi edzéseknél jobb alternatívát biztosítson. Amit ígérünk: izomtömeg- és erőnövelés testazonos módszerekkel, sérülésmegelőzés, mozgás tanítás, csapatszellem. Edzéseink fél-privát keretek között kerülnek lebonyolításra, mely 4-6 fő egyidejű edzését jelenti - így a csapat minden tagja kiemelt figyelmet tud kapni.

EZ ÉRDEKEL


A szakember csak javasol edzésformát vagy csoportot de a döntés mindig a tiéd!!!


- te döntesz, hogy tetszik-e neked az általa javasolt tematika
- te döntesz, hogy otthon nézed a tv-t vagy szentelsz heti 3 órát az egészségednek
- te döntesz, hogy megveszed most a bérletet vagy 1o év múlva kiváltod a vényedet

 

 

Partnereink

All You Can Move Webfejlesztés: DropBy Digital